یک طبقه آسایش، یک کابین امنیت

در شبکه‌های اجتماعی با ما همراه باشید.

شرکت آلتون آسانسور در راستای توسعه‌ کاربری راحت تابلو فرمان‌ هوشمند خود؛ اپلیکیشن اس‌ام‌اس تابلو فرمان آلتکس را ارائه می‌کند. بدین صورت، پس از خرید تابلو فرمان آلتکس از شرکت آلتون لینک دانلود اپلیکیشن را در اختیار داشته و می‌توانید بر روی تمامی گوشی های هوشمند اندروید اقدام به نصب و راه اندازی آن کنید.

نحوه ی عملکرد این برنامه، به صورتی است که پس از نصب می توانید شماره سیم کارت تابلو فرمان را وارد کرده، و از طریق گوشی همراه خود تابلو فرمان را مدیریت و کنترل کنید.

این اپلیکیشن با شبیه سازی صفحه تابلو فرمان، به شما اجازه می‌دهد که تنظیمات مربوط به هر طبقه را با اعداد و حروف در زبان های فارسی و انگلیسی وارد کنید. همچنین می‌توانید برای هر طبقه، شخصی سازی های مربوط را انجام داده و یک نام دلخواه برای آن انتخاب کنید.

مزایای استفاده از اپلیکیشن تابلو فرمان آلتون آسانسور

اپلیکیشن تابلو فرمان آلتون آسانسور یک نرم افزار کاربردی است که برای مدیریت و نظارت بر تابلو فرمان آسانسور های آلتون طراحی شده است. این اپلیکیشن مزایای زیادی برای کاربران دارد، از جمله:

  • سهولت استفاده: اپلیکیشن تابلو فرمان آلتون آسانسور بسیار کاربرپسند است و استفاده از آن برای افراد با هر سطحی از دانش فنی آسان است.
  • امکانات متنوع: این اپلیکیشن امکانات متنوعی را برای مدیریت و نظارت بر تابلو فرمان آسانسور ارائه می دهد، از جمله:
    • کنترل حرکت آسانسور
    • کنترل درب های آسانسور
    • ذخیره هر طبقه با نام‌های شخصی سازی شده
  • قابلیت اتصال به اینترنت
  • افزایش امنیت

در مجموع، اپلیکیشن تابلو فرمان آلتون آسانسور یک ابزار ارزشمند برای مدیریت و نظارت بر تابلو فرمان آسانسور های آلتون است. این اپلیکیشن مزایای زیادی برای کاربران دارد و می تواند به آنها در بهبود ایمنی، کاهش هزینه ها و بهبود عملکرد آسانسور کمک کند.

نحوه نصب و راه اندازی اپلیکیشن آلتون آسانسور

برای نصب اپلیکیشن اس ام اس تابلو فرمان آلتون با کلیک بر روی لینکی که در بالاتر قرار داده ایم؛ می توانید فایل را دریافت و بر روی گوشی همراه خود با سیستم عامل اندروید نصب کنید.

سپس شماره سیم کارت تابلو فرمان را در اپلیکیشن وارد کرده و وارد تنظیمات شوید. در این قسمت می‌توانید با استفاده از نام‌های شخصی سازی شده هر طبقه را نام گذاری کنید. این اپلیکیشن شبیه ساز صفحه شاسی تابلو فرمان بر روی گوشی شما برای حرکت و کنترل بهتر و امن‌تر است. در ادامه آموزش تصویری نصب و راه اندازی اپلیکیشن اس ام اس را با هم خواهیم دید.

WeCreativez WhatsApp Support
برای دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید انواع تابلو فرمان آسانسور تنها کافیست با ما در ارتباط باشید.
👋 سلام چطور می تونم کمک کنم؟